shoreline

Har fortfarande inte fått igång roitern och internet på min data. Nu börjar jag känna mig riktigt frustrerad. Lyssnar på Broder Daniel och jag hade gärna varit på Way Out West i morgon när de spelar sin sista spelning. Inte för att jag har varit något hängivet BD-fan men jag tror det kommer bli något alldeles extra. Sorgligt och vackert.

Snart ska jag åka och hämta Fredrik.
På söndag åker han hem. Kommer kännas tomt och ensamt, har vant mig vid att ha honom här nu. Hösten kommer blir jobbig emellanåt. Det är jobbigt att åka ifrån varandra och det kommer göra ont i själen ett par gånger om när man måste säga hejdå och vara ifrån varandra flera, flera mil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0