plugga på heltid?

Nu har jag lite dålig samvete för att jag blev arg på min mamma idag på morgonen. Det var egentligen inte så farligt. Det är bra nu. Ska säga förlåt för att jag släppte av henne på fel sida byggnaden idag på morgonen. Men det har ju sin förklaring.
Nu har jag precis kommit hem från Studievägledaren. Jag ska på ett möte till på fredag. Troligen ska jag börja plugga på heltid. Hah. Jag och alla andra nötter som måste läsa upp betyg. Haha. Men hon sa att de bästa sättet för att höja sina betyg är att gå på lektioner och få hjälp av lärare. Så nu kanske jag ska läsa heltid då. 400 poäng på en termin. Det kanske är det bästa. Nu ska jag i allfall fundera lite tills fredag. Och sen vilka kurser jag ska läsa upp. Vilka jag tror jag har mbäst chans i och vilka jag tycker är roligast. Känner mig helt snurrig nu av allt. Lite nu omställning att kanske börja skojan nästa vecka då hah. Oj oj oj. Det här ska bli intressant. Men jag ska verkligen ge allt om jag börja plugga på heltid, det ska jag göra även om jag plugga distans också givetvis. Men ja, nu ska jag ta mig en funderare.
Nu ska jag snart åka och äta lunch med min syster.

Kristian Anttila - Smutser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0