något senare...

Godmorgon. Nu visar klockan en lite med behaglig tid för uppstigande. 09.14. Jag vaknade för en timme sedan av att Fredrik ringde och skulle säga godmorgon till mig och godnatt till sig. Det är konstigt men så är det. Sen har jag kollar runt på internet, funderade på att somna om men kände att det va rätt onödigt. Kanske borde gått en promenad men det var jag för lat och trött för så jag har kollat internet och nu känner jag mig nöjd med den biten. Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag ut och fika med Johanna och sen vid ett ska vi till Erikshjälpen som tidigare nämnt.
Nästa vecka börjar Värnamodagarna. Det ska bli ointressant och se vad det är för något jippo. Det kanske är något att ha, vad vet jag.
Igår köpte jag även en bok för endast 20 kr på Åhlens. Mörker som gör gott heter den av Thomas Engström. En svart komedi. Intressant.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Värnamodagarna? Haha ja det låter ju rätt ointressant faktiskt.. Tror att dom började med det samma år som jag flyttade. Men om det är något att ha så kan ni väl säga till? Så kan jag komma på besök.. Om det inte är något att ha annars så kanske du vill hänga med mig till Ullared? Funderar på att ta trippen dit.. puss

2008-08-13 @ 09:37:18
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0