mobilproblem och underkläder

Idag har jag haft historia och engelska. Jag tror att tisdagar kommer att bli det tråkigaste skoldagen under veckan. Det känns som det. Det kommer bli den längsta sen när jag inte ränkar matte längre. Hur som helst. På engelskan så fick vi natonella prov idag. Bara test så att hon ska se ungefär var vi ligger. Först ut hade vi hörövning. Sen var det läsförståelse och skrivning. Under tiden vi gjorde skriv och läs förståelse delen så rättade hon hörförståelsen så när man lämnade in det andra provet fick man reda på vad man hade för resultat. Jag hade 30/34 poäng. Bra tyckte jag. Jag blev nöjd och glad. I morgon får vi reda på skriv och läsförståelsen, då kommer jag troligen inte vara alls lika glad.
Jag och syster var en snabbvisit på stan. Jag köpte underkläder. Så fina så.
Min mobil är konstig. Det går inte prata i den. SMS fungerar och allt men det kommer ingen ton när man ringer och när personen i andra änden svarar så hör man det inte. Det går inte prata i telefon med den just nu. Det är jobbigt för jag kan inte stänga av den och starta om den för jag har tappat bort min nya PIN-kod som jag fick tillsammans med det nya SIM-kortet för ett tag sedan. Det har jag nog råkat slänga. Det känns lite surt. Nu har jag beställt nya koder. Få se hur lång tid det tar innan de kommer i brevlådan.
Nu - Matte. Heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0