katte.engelska&matte

Jag har precis ätit lite lunch och ska strax sätta mig med matten. Känner mig jättesoprrad till att läsa på matten nu. Ska räkna så det ryker om det. I morgon ska jag nämnligen på en extra lektion för jag ska testa på hur det känns att läsa engelska b. Jo det är sant.
Vi har haft natinella prov, test bara så att hon ska se hur vi ligger och sen lägger man ihop poängen i reading, writing och listening. Och jag hade 77 p allt som allt. Bra tyckte jag för jag låg endast fyra poäng ifrån MVG. Hur kan det vara möjligt? Haha. Jag blev så glad. Sen pratade hon lite med mig och sa att jag eventuellt kunde avsluta engelska a ganska snabbt och sen få mitt betyg och fortsätta med engelska b. Hon frågade var jag hade haft på gymnasiet och blev förvånad när jag sa att jag bara hade G. Hon undrade var denna engelskakunskapen kom ifrån och det kan jag inte svara på och rest har jag ju inte heller gjort och utvecklat min engelska på det viset.Hon tyckte det var bra i allfall! Jag känner mig stolt över mig själv. Jag trodde inte jag skulle få så bra på detta. Det var ju synd att det inte var det riktiga nationella provet.
Så nu är frågan hur jag ska göra. Avsluta eng a och påbörja eng b. Eller fortsätta med engelska a för att satsa på MVG i det? Jag ska fundera lite. I morgon ska jag i allfall gå på lektionen i eng b. Så i morgon slutar jag vi kvart över fem i stället för tre. Inte så kul när jag har matteprov på fredag och dessutom ska hämta kissen i morgon som ska bo hos oss över helgen. Så nu har jag inte tid med att sitta här utan nu ska jag räkna matte istället.
Min mobil fungerar fortfarande inte.
Jag undrar var mina läroböcker har tagit vägen.
Jag köte en latte på Mcdonalds innan, så fick jag en svart kaffe. Det gör mig förbannad, men det få väl slinka ner det också. Jag tappade den inte i bilen i allfall. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0