kanske blir det en långdag i skolan.

Idag vaknade jag en halvtimme tidigare än utsatt alarmtid. Jag ringde Fredrik och klagade lite över att jag ha lite ont i halsen och känner mig lite slö. Sen klagade jag dessutom över att jag ska gå i skolan till klockan kvart över fem idag. Det känns inte alls särskilt kul eller inspirerande. Jag har nästan bestämt mig helt för att läsa engelska a istället. Så i så fall borde jag väl bara kunna säga till engelska b läraren att jag har bestämt mig för att läsa färdigt engelska a, då finns det ju ingen anledning till att sitta på den lektionen i två timmar. Jag ska fundera lite till och sen få jag se hur jag ska göra.
Efter skolan ska jag hämta kissen. Ska bli mysigt att ha henne här.
Helgen ser rätt trist ut. Det är ju lite marknad i stan, den ska jag kanske ner lite på. Egentligen var det tänkt att jag skulle åka till Stockholm, men ack nej.
Nu ska jag duscha och börja göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0