idiot.

Nu har jag precis kommit hem från min första lektion. Åhh hjälp vad är det jag har gett mig in på. Det känns som om jag aldrig kommer att klara av att läsa upp historian till ett MVG. Det känns helt jävla omöjligt just nu. Jag känner för att kasta in handduken redan nu efter första lektionen då vi enbart hade introduktion. Vi är bara fem stycken som läser historia a och till min stora glädje verkar det inte vara några grupparbeten utan det är tre prov ev ett av dessa seminarium, ett stort inlämningsarbete och en muntlig redovisning. Ja jag vet inte vad jag ska göra nu. Det känns som om jag är beredd att ge upp det första jag gör. Jag känner mig som en jävla idiot. Jag känner mig blåst. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag vet inte vad jag ska göra. Om en timme har jag engelska och efter det hoppas jag att humöret är lite mer på topp. Det känns bara så onödigt allt det här om jag inte ens kommer att klara av att höja mig i något av dessa ämnen. Vad har jag gett mig in på. Jag vill bara gråta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

KLART du kommer att klara av att höja dig!! Lugn bara. Första dagen känns alltid hemsk men sen löser det sig!=) puss

2008-08-19 @ 11:36:17
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: maria

du kommer klara detta frida. förstår att det känns hur tråkigt som helst nu, men det blir bra. jag lovar! kämpa på. sköt om dig. puss

2008-08-19 @ 13:00:03
Postat av: emelie

du har gett dig in på ett försök att fixa karriären och det är det smartaste du kunde göra!! du är på helt rätt väg. och lyssna på mig, jag vet, för jag ska bli en sån där som plågar eleverna. det är asbra att läsa upp sina betyg så att man senare kan satsa på det man verkligen vill, utan några så onödiga hinder som "för låga" betyg. så kör på my sweet! puss

2008-08-19 @ 14:16:10
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: christine

håller med emelie och maria før det førsta och sen vill jag bara påpeka att du har kommit en bra bit på vægen genom att vara dær du ær nu. jag till exempel vill gærna plugga næsta høst och behøver också læsa upp men nær har jag tid med det? och hur gør man? nu ær det bara till att køra på frida! du ær duktig! wiii. puss&kram

2008-08-19 @ 15:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0