första helgen i ensamhet.

Helg.
Jag längtar efter Fredrik och Stockholm.
Jag längtar inte efter en helg ensam. Utan vänner och utan Fredrik. Jag känner mig redan rastlös. Och jag har bara haft helg i ca 1.5 timme.
Jag funderar på att åka ner och köpa hela Sex and the city boxen på Åhlens bara för att jag tycker synd om mig själv och för att jag ska ha något att göra i helgen. Plöja igenom hela boxen och leka med kissen och plugga lite emellanåt.
Jag tror jag ska åka ner en liten sväng. Sen kanske jag kommer hem med en bok eller en film i stället, ett bra mycket billigare alternativ. Annars är ju OC maraton rätt uppskattat det med.
I morgon är det marknad och jag funderar på att gå ner och köpa mig lite brända mandlar och kanske någon fint höstplagg.
Ska bara kolla min ekonomi först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0