everyone is on drugs

Nu kommer uppdatering.

Torsdags: Hade bestämt träff med Becka och Johanna. Dock fick jag ställa in på grund av jävla magont. La mig för att vila när jag kom hem från fredrik runt elva tolv sen kom jag knappt upp på hela dagen. Förutom besök på toaletten. Sen på kvällen visade det sig att jag hade feber. INte så roligt alls.

Fredagen: Mådde lite bättre. Under dagen hände inte mycket och på kvällen kom faster Petra och faster Pia med familjer hit på lite grillning och galej. Det var väldigt trevligt. Framåt halv tolv kom Fredrik och blev presenterad för släkten. Mycket trevligt!

Lördag: Igår var det kalas för Fredriks mamma som fyller 70 år. Så det var kalas i Kaffestugan först, trevligt var det. Lite stelt först men sen blev det bättre.
Efter att övriga delar av Fredriks släkt åkt hem så åkte hans två systrar och den ena systerns familj och jag och Fredrik hem tills hans mamma och fortsatte firandet där.

Det har varit mycket släktpresentationer nu dessa dagar. Haha.

Söndag: Fredrik har jag kört hem, nu kollar jag runt på internet lite och ikväll ska jag träffa Johanna en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0