ett litet meddelande

Klockan är ett och söndagen har bara börjat men det känns som om jag har varit vaken väldigt länge. Halv nio ringde klockan hemma hos Fredrik. Låg och drog oss i 45 minuter innan vi orkade gå upp och äta frukost. Klockan elva klev han på bussen mot Stockholm. Jag åkte hem och nu sitter jag här. Har beställt två böcker och räknar matte om vartannat. Ska strax sätta mig och räkna lite igen.
En sak som oroar mig lite är att jag beställde mina böcker och betalade och fixade allt direkt. Bra bra, smidigt smidigt. Sen fick jag bekräftelsen på mailen och då står det fakturaadress och så min adress och sen leveransadress och så min adress igen, sen står det något om betalning och 30 dagar netto. Vad betyder det här? Jag har ju redan betalt! Och pengarna har redan dragits! Hur går det här ihop? Någon som vet. Det gör mig lite bekymrad det här.
Ikväll ska jag träffa Becka. Det ska bli väldigt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0