coffiee in the car

Jag och Malin var uppe på McDonalds ocjh åt sallad och hälsade på våra gamla kollegor. Fick träffa min fina Malin Melin och hennes lillasyster PIppi som jag troligen ska fika med i eftermiddag. Ska blir trevligt. Massa skvaller! Haha. Sen köpte jag mig en latte och körde Malin till körskolan. När jag var nära hemmet så kom Kate Ryans låte Ella ella lá eller vad den heter och i svängen in på raksträckan innan mitt kvarter (inte Gröndalsleden utan andra hållet, utan svängen uppe vid det vita huset). Så säger det pang och latten åker i golvet. Hela min stora latte ligger på golvet och under mattan hamnar det en massa. Så det blir helt blött i fodet eller tyget eller vad det nu är. Jag försökte torka upp det mesta och lyckades nog rätt bra men ska man ta något medel också?
Jag blev faktiskt inte så arg som man kanske hade kunnat tro att jag skulle bli, nejdå jag tog det med ro. Jag var dock jävligt sugen på kaffe så jag blev lite ledsen men nu har jag gjort mig en chailatte i stället och det ska väl smaka rätt bra det också.
Senare ska jag ner på stan och köpa kalender och lite sånt. Det har gått i ett nu från klockan åtta idag på morgonen känns det som. NU ska jag sitta och titta lite på tv och njuta av min kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0