blandat

Ett stort TACK!
Tack, tack, tack för alla peppande ord. Jag blir så glad och så rörd att jag nästan börjar gråta. Alldeles varm blir jag.

Idag var det min andra dag i skolan. Det gick rätt bra och det var rätt roligt faktiskt.
Slutade tidigt, åkte hem och slappade och vilade lite.
Under kvällen har jag, Johanna, Becka, Elin och Maggan varit på modevisning på stan. Det var trevligt.
I morgon åker Johanna till Växjö och det var lite ledsamt att säga hej då.

Nästa vecka ska jag vara kattvakt. Åhh det ska bli så väldigt mysigt.

Åhh i morgon kommer Fredrik hem. Jag längtar så mycket efter honom nu.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Idag vaknade jag vid halv fyra på morgonen och låg och vred och vände mig fram och tillbaka. Kände mig jättestressad över skolan redan efter en dag, men det släpper förhoppningsvis sen när man vänjer sig lite mer vid det. Nu känns det fortfarande lite rörigt allting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0