bekymmer med miniräknare.

Kom precis på att om jag börjar läsa upp matten igen så måste jag ju ha min miniräknade, vilken Malin använde just nu. Så kom jag in och sa det till henne att jag måste ha den också och då säger hon att hon gå ju på gymnasiet och måste ha den, men jag ska ju läsa upp gymnasiet och behöver den minst lika mycket. Så hade jag en lösning på den hela att hon kunde fråga Alexander om hon kunde ta hans gamla. Men då fick jag bara massa skäll och skrik tillbaka om att hon tyckte det lät som att jag bara gick in och klampade och sa att nu ska ajg ha miniräknade. Det är ju min miniräknade, hon påstod att hon fick den men det gjorde hon inte. Det blev ju naturligt att hon tog den men nu måste ju jag ha den också. Känns ju lite onödigt att köpa en ny och dessutom kan hon ju säkert låna hennes pojkväns miniräknade för jag tror knappast han behöver den nu i lumpen direkt.
Snarare tycker jag att det var tur att jag kom på det där lilla problemet nu och inte senare när vi ha börjat med våra kurser. Jag förstår väl att hon behöver den men undrar ifall hon förstår att jag behöver den lika mycket.
Visst man kan ju dela på den men det känns jävligt besvärligt och dessutom kommer vi säkert behöva den jävla miniräknade samtidigt.
MIn kurs är dessutom bara på 7 veckor så en ny känns jävligt onödigt.
Inte så kul start på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0