är det grupparbeten på komvux?

Måndag, idag ska jag till skolan på ett informationsmöte och registrering. Efter det är det vidare till frisören för en liten klippning och sen slina håret efter det. Det blir fullt upp från klockan ett och framåt. Men det är ju bara roliga saker så det gör inget.
Har precis pratat med Fredrik, han har slutat jobba och ska sova, så ett litet snabbt samtal innan han går och lägger sig och jag går upp.
Ringde därefter till Komvux för att fråga ifall det kommer att vara många grupparbeten. Är det någon som vet? Jag vill helt INTE ha några grupparbeten. Inte för att jag har något emot det annars men nu känns det så individuellt det här och alla är där på olika förutsättningar och kanske strävar efter helt olika saker då känns det lite orättvis om det ska vara en massa grupparbeten. Fast det var ju inte så många grupparbeten på gymnasiet så det kan ju knappast vara fler på Komvux och annars kanske man kan få välja vad man vill göra. Ifall man vill göra enskilt eller i grupp.
Är det någon som har en idé om detta? Eller kanske vet mer hur det är?
Fick inget svar för de var på sammanträde och var tillbaka vid elva.
Efter ringde jag till Advokatkompaniet angående mitt anställningsbevis.
Nu ska jag och syster åka och hämta frukost på McDonalds. Det ska bli gott. hon börjar också lite lugnt idag med bara en massa lekar för ettorna och sånt där vanligt första dagen snack, schema och sånt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0