äntligen fredag

Äntligen fredag!! Åhh som jag har velat ha helg denna veckan. Äntligen är den här helgen och precis innan jag skulle sluta skolan för dagen förstördes lite av den med tanke på att jag fick reda på att vi ska ha matteprov redan nästa vecka! Helt sjukt!
Sen har jag fått en svenska bok jag ska läsa och sen blir det en lite annorlunda bokredovisning på den. Tulpanfeber heter den. Tänkte jag skulle börja läsa den lite redan nu. Eller om jag ska ta en liten power nap kanske. Ikväll ska jag träffa Fredrik. Kanske att vi ska ut och kolla läget på Värnamodagarna. Elin är hemma i Sverige och jag vill gärna träffa henne lite och i morgon ska hon på bröllop så en liten sväng på Värnamodagarna hade ju varit perfekt. Ska försöka övertala Fredrik så att han också vill.
Annars önskar jag er nu en trevlig fredag.


Kommentarer
Postat av: becka

HEj..



är du sugen på utgång imorgon ellr hur är dina planer?? PUSS

2008-08-22 @ 23:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0