you really need to work it baby..

Jaha då har jag cirka en och en halv timme kvar på jobbet. Efter jobbet ska jag fika med Emelie.
Först ska jag skicka mailet till min chef. Det känns ju lite dumt att skicka mail men han ville ju ha svar idag så det få bli ett mail så länge.
Jag tycker fortfarande det är lite jobbigt fast samtidigt så förstorar jag nog det hela rätt rejält. Dom bli väl inte arga för en sådan sak. Det är väl inget man kan bli arg för direkt. Alla på företaget har ju också pluggat så det är väl inte så konsigt. Jag hoppas dom inte bli arga för det.
Jag har börjat få lite ont i ryggen och så. Det är nog för att jag är rätt otränad. Det kanske är dags att börja ändra på det. Man inser nu hur förslappad man ahr blivit sedan man slutade på McDonalds. Dår sprang man ju runt hela tiden medans jag nu mest sitter på kontoret och springer inte runt alls som innan. Hur som det få jag försöka ändra på. Mer promenader helt enkelt.

En annan sak. Jag försöker hitta artiklar om vad som har hänt trummisen i Broder Daniel men jag finner ingenting. Varför skriver inte tidningarna om det? Missar jag det helt på deras internetsajter eller? Jag vill veta vad det är som har hänt.
 

Kommentarer
Postat av: Sune

Det är gitarristen i BD som är mannen bakom rubrikerna. Men medier skriver väldigt sällan om självmord, det är lite tabu på att skriva om det eftersom det ofta är en väldigt stor tragedi. kan förklara mer här hemma

2008-04-03 @ 15:11:36
Postat av: emelie

det står ju i tidningarna om det som hänt men man säger inte vem det är... hur kan ni vara säkra på att det är han i broder daniel?

2008-04-03 @ 22:07:36
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0