vatten vatten bara vanligt vatten

Nu har jag kollat lite utbildningar. Har hittat en del som jag ska söka. Ska kolla lite mer senare. Jag har fortsatt på min tavla. Det är kul. Den står och torka lite nu och ska fortsätta på den senare. Kanske ska börja göra min mat snart. Sen duscha och göra mig i ordning lite. Kvällen verkar bli väldigt lugn. Fast det känns bara skönt. Jag känner mig inte upplagd för att vara ute och svira runt dessutom har jag inte så mycket pengar just nu så det känns inte så bra för ekonomin heller för den delen.
Klockan är strax tre. Jag har fortfarande inte gått den där promenaden.
Det blev ju ingen promenad idag på morgonen heller, jag kom inte ens ihåg det idag på morgonen klockan åtta när Fredriks telefonen ringde, min telefon rinde däremot klockan fyra på morgonen och det var inte väckning som ni kanske förstå. Svarade inte.
Idag ska jag göra köttfärssås.
Hjälp vad törstig jag är nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir det Lund??

2008-04-12 @ 17:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0