varsågoda ett till inlägg

Då har jag suttit ute i solen i nästan en timme. Satt och lyssnade på några ljuva toner från diverse artister i min ipod och läste lite i Jakt säsong.
Fint väder ute. Solen sken och jag satt där i solbriller och kände mig tuff. Haha. nej det gjorde jag inte men däremot så kände jag mig glad och tillfreds. Det var lite surt att behöva traska in på kontoret igen men 2.5 timme kvar lite drygt sen är det slut för dagen.
Jag undrar lite hur det här sjuksköteskestrejken kommer att ha för inverkarn på mitt besök på torsdag. Då jag ska skaffa nya p-piller. Vilket börjar bli rätt akut. Jag måste liksom verkligen ha det nu nu NU.
Dom måste väl ha öppet ändå kan man ju hoppas. Få kolla upp detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0