valborg.

Då kan jag meddela att jag slutar om 40 minuter. Det är skönt.
Då ska jag hem. Duscha och göra mig i ordning.
Fredrik kommer förbi. Egentligen hade jag väl inte tänkt dra till med en fylla idag. Fast är det något jag behöver så är det verkligen en riktigt kalasfylla nu. Det var så längesedan att jag knappt minns. Väl överdrivet kanske men ack så längesedan ändå. Det bästa med att inte dricka på länge är ju att man inte behöver lite mycket den gången man väl gör det sen. Så jag kanske bli lite på lyset ändå. En annan sak som är bra är ju att man slipper alla extra kalorierna.
Fsat nu kom jag på en sak. Fredrik få ju inte dricka alkohol. Dessutom har ahn ju redan brytit det och drack i London men nu kommer han inte göra det för han ska in på lite tester nästa vecka.
Jag som blev så festsugen när en advokat frågade om jag skulle supa ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sune

Jag säger att du ska köra en favorit i repris från förra året, go for it!!!!!

2008-04-30 @ 14:31:58
URL: http://svartepetter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0