time to go

Nu börjar solen titta fram. Det var grått väder idag på morgonen men nu verkar det bli fint ändå. Kanske kan sitta ute på lunchen och läsa eller något och njuta lite.
Helgen hoppas jag bjuder på fint väder också. Jag hoppas helgen bli bra och fint.
Enda nackdelen idag är att jag har ont i magen. Vet inte varför men så är det. Hoppas det går över för det är ju inte trevligt att sitta med magvärk hela tilden på jobbet. 
Jag är lite rastlös. Har inget att göra för tillfället men jag hoppas det löser sig.
Det kanske va den varma chokladen som gjorde att jag fick ont. Fast hur skulle det ha gått till?
Jag vill bara springa ut och vara ute i stället för att sitta inne och länge mig härifrån. Fast om en timme kan jag gå ut en sväng. Byta kjolen också.
Den boken jag läser nu till och från jobbet middag med Mr latte den är inte så jättebra. Så galet mycket matsnack. Massa recept också men jag är inte helt övertygad om att den är något att ha än. Jag har ju börjat läsa Anne Franks dagbok också. Få börja ta med mig den i stället.


Kommentarer
Postat av: emelie

ah Mocco, ja dit kan vi gå.
vi kan ju ses vid ö-torg vid fem imorgon.

kram

2008-04-02 @ 11:40:11
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0