tillbaka

Igår var en rätt bra dag. Hade mycket att göra på jobbet. Jag satt och filade på en ordfläta till en advokat. Det tog tre timmar och jag blev ändå inte klar. Sen la jag ner de projektet och gjorde den idag i stället. Blev rätt bra. Alltså jag skulle bara göra själva krysset inte frågorna men hur lätt är det?
Att gå alla rutor rakt och sen ska det vara 5 bokstäver i ena raden och 8 i den andra och det ska vara hit och dit sen är det en rad som bildar ett ord. Förstår ni? Jag ville få det rakt också och det va ingen lätt match. Är inte helt nöjd nu heller men bättre än inget alls.

På kvällen kom Fredrik. Vi åt italiensk glass i strut. Finns ett fik i gallerian nedanför och den glassen var väldigt god måste jag säga. Sen kommade vi på tv och kramades typ.
Idag åker han till London. Kul för honom. Jag har skickat med en liten önskelista på saker som jag ska betala själv men som han ska leta efter. Hoppas han hittar något av det.
Idag efter jobbet ska jag gå och skaffa mig nya p-piller. Jag hoppas det inte tar all världens tid där. Men det är sådan tid då man kommer om man inte bokar tid och det kan ju vara hur många som helst. Tänk om det tar så lång tid att jag inte ens hinner få mitt nya recept. Jag är ju i rätt stort behov av nya nu. Men det löser sig.

Kommentarer
Postat av: emelie

ska du hem till värnamo? jag ska till värnamo på cirkus på lördag. haha.. puss

2008-04-24 @ 13:13:19
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0