sommaren står för dörren

Sommaren står verkligen runt knuten nu. I allafall här i Stockholm. Underbart väder ute idag. Jag bli lite stressad när jag tänker på att jag ska sitta i en buss i fem timmar. Det känns inte lika kul. Hoppas verkligen att de har AC. Fast det har dom ju. Men bara för det har väl den gått sönder just för dagen. Men men. Det gör inget. Jag känner mig bara lättad att jag ska hem till Småland och umgås med familjen. Har en rätt bra hemlängtan nu om man säger så.
Ska äta lite pasta sallad och sen blir det väl inget mer förrän jag är hemma. Nackdelen med att inte säga att man kommer hem är att det inte finns någon mat till en. Tänk om ag gå misste om grillat idag. Men det blir skoj ändå. Få väl hämta donken och överraska syster när hon jobbar ikväll.
Åhh vad jag är glad. Även fast inte Fredrik har hört av sig idag. Annars hade jag kunnat vara sur över det men idag bry jag mig inte. Jag tänker inte vara jobbig och skicka massa sms. Jag behöver inte det. Bara han inte glömmer att kolla efter en väska och klänning till mig.
Puss


Kommentarer
Postat av: emelie

Jobbar din syster kvällen också? Då lär ju din mamma och pappa ha planerat in bastusex ikväll. Så förstör du det! Jag hade blivit jätteledsen.. Hahah.. Nej dom bilr nog glada!! puss

2008-04-25 @ 19:01:53
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0