som det ska vara

Sitter och blickar ut över ett soligt söder. Det är fint. Det har varit nästan molnfritt hela dagen men nu har det kommit några vita tussar här och var.
Gårdagen var mysig. Den spenderades tillsammans med Fredrik.
Idag vaknade jag rätt tidigt. Låg och kollade på tv medans Fredrik sov vidare tills det blev för trist och jag blev hungrig och väckte honom. Åt frukost, kramades och begav oss ut i solen lite senare framåt eftermiddagen. Njöt av solen och sen var det dags för mig att åka hem.
Nu kollar jag lite på tv och ta det lugnt. En trevlig söndag.
Fredrik stackarn ska jobba idag från halv elva till sju. Galet. Han börjar jobba nä jag gå och lägger mig och slutar när jag gå upp typ. Hoppas det går bra för honom!
Nästa helg kanske det blir Småland.
Ska kolla med advokaterna om man kan sluta vid två på fredag bara men det hoppas jag är lugnt.
Nu ska jag njuta vidare av söndag och lugn och ro.
Puss

Kommentarer
Postat av: josse

åhh frida, är du alltid hemma när jag inte är det? åhh så tokigt!!

2008-04-20 @ 19:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0