SJ och deras jävla priser

Jag sitter och kollar tågbiljetter ner till Lund. Jag hatar SJ. Jag hatar deras nya system. Helt sjukt dyrt!
Jag kommer ner till Lund på ca 400 kr. Det är ett rätt okey pris måste jag säga. Men sen måste jag ju tillbaka till Stockholm och då ligger priserna helt plöstligt på nästan helt andra nivåer. 600-800 kr. Jag gillar inte att man inte kan välja just - nu biljetter längre.
Nu ska jag kolla flyget också. Få se ifall jag har större lycka där.
Jag vill ju åka ner på Beckas fest!
Jag jobbar på det.
Fast först måste jag veta ifall man är ledig på fredag den 2 maj? Räknas det som klämdag och man är ledig eller är det jobb som vanligt den dagen?

Kommentarer
Postat av: emelie

Det är en klämdag men bara för det så betyder det inte att alla är lediga på klämdagar. På de flesta jobb måste man ansöka om ledigt precis som vanlig semester. Kolla upp det! Dina adcokater är ju säkert lediga.. Och jag kan hålla med dig angående SJ. Deras nya system suger verkligen!!

2008-04-07 @ 13:56:51
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0