sexy

Klockan är snart tio. Klockan tio ska Fredrik på arbetsintervju, jag hoppas det går bra! Han behöver ett annat jobb. Det säger han själv och det säger jag också för det han här är inte mycket att hänga i julgranen. Så få man inte säga men det är faktiskt lite sant.
Jag hoppas detta kommer ge något och om inte detta gå vägen hoppas jag att något annat jobb dyker upp snart.
Fast bara han är lycklig så är jag lycklig också.

Sune har jag fått min KY-utbildningskatalog.
Den skickade i fredags så det har nog kommit men det går ju inte vara nog för säker.

Igår var jag hemma hos Fredrik på kvällen. Vi kollade lite på tv och sen ett avsnitt av Californivation. Det var en kul avsnitt. 2½ man är ju helt underbart det också! Haha. Som jag skrattar när jag tittar på det ibland.

Idag är det tisdag. Det kommer nog bli en rätt trött dag på jobbet idag är jag rädd. Jag ska skriva lite fakturor och så nu men annars få är det inte så mycket som finns att göra här för tillfället. Det är rätt tråkigt. Jag läser Anne Franks dagbok nu. Bra fast lite seg ibland.

Ett inlägg om helt ingenting.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0