sex klockan sex

Idag på morgonen kan jag nästan helt säkert säga att våningen över oss hade sex klockan sex. Jag vaknade av att knarrade och gnisslade med misstänksamma mellanrum.
Först förstod jag inte riktigt vad det var men sen gick det upp för mig att det måste vara något på gång i rummet över mitt.
Jag väckte Fredrik lite snabbt och bad honom lyssna och han "dom knullar väl". Och ja så var det nog.
Men tänkt vad mycken det måste ha hörts inne hos dom om det hördes så väl ner till mig.
Nu ligger Fredrik och sover här jämte mig.
Jag mår inte helt bra idag. Känner mig lite hängig och det gör visst Fredrik också. Det ser ut att bli en lugn söndag. Nu ska jag börja kolla på Fucking Åmål.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha vad underbart! hahaha. jag och emil vaknade en gång där han bodde innan av att hans grannar över oss knullade vettet ur varandra. hahah. mitt i natten också!! men det är ju bara att hoppas att dom hade det skönt då. hahahaha. puss

2008-04-06 @ 11:12:14
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0