sällskapsspel på datan och glass i solen

Jag siter i soffan hemma hos Fredrik med en laptop i knät. Han sitter jämte mig en en laptop i sitt knä. Vi sitter och spelar spel mot varandra. Betapet och Risk. Första gången jag spelade Betapet. Det gick väl inte jättebra direkt men det var kul ändå. Jag ska börja spela det tänkte jag. Det har jag tänkt länge men det har inte blivit av. Kul att Fredrik spelar det också så jag kan öva med honom och han få påäng. Båda är nöjda och glada.
Innan när jag kom till Sundbyberg så var vi och handlade. Sen gick vi och åt glass i solen och sen hoppade vi på bussen och åkte hem till Fredrik. Läste tidningen och lagade mat. Blev korv med bröd och pommes. Oglamoröst men gott!
I morgon ska Fredrik upp vid halv fem och iväg klockan fem. Det är galet tidigt. Jag hoppas verkligen allt jag inte bli pigg till när han gå upp. Jag kan ju sova två timmar till och det vore surt att ligga och vända och vrida på sig i två timmar till. 
Börjar inte 100 höjdare klockan kvart i tio?
Nu är ju klockan tio i och det har ju inte börjat än. Hmm.
Snart är det dags att krypa till korgs.

Kommentarer
Postat av: emelie

åh du. hoppas inte fredrik gör det till en vana! emil går upp halv 5 för det mesta och jag vaknar VARJE jä*la dag och så blir jag så pigg att jag känner att jag är kissnödig och så måste jag upp och gå på toa och sen är det oftast asdrygt att somna om.. sen blir man alltid tröttare vid 7 när klockan ringer också när man precis har somnat om igen liksom. och nu när det börjar bli ljust ute är det ännu jobbigare att försöka att inte vakna och att somna om när det krävs.. stackars dig och stackars mig! puss

2008-04-21 @ 21:59:44
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0