rastlösheten kryper

Godmorgon. Jag är fortfarande sjuk. Jag har varit uppe sedan innan sju idag. Det känns som att klockan är tolv men den är bara tio. Jag är redan rastlös. Denna dagen kommer att bli lång och väldigt tråkig känns det som. Fast jag hoppas det bli bättre till kvällen. Ikväll kommer Fredrik förbi en sväng. I morgon jobbar han och om jag är bättre då ska jag ge mig ut på promenad när han gå till jobbet. Det skulle vara första gången jag gå upp och gå klockan åtta på morgonen sedan jag flyttat hit till Stockholm. Det brukade inte hända så ofta innan heller dock. Haha. Fast nu har jag inte varit ute på rätt länge och jag behöver verkligen frisk luft. Det är skönt att gå ute så tidigt på en lördagmorgon för det är inte mycket folk ute och springer runt då. Det är skönt. Det är skönt att inte behöva springa sick sack mellan folket. Så kanske om jag orkar. Fast just nu nästan längtar jag till att gå ut och gå så tidigt på morgonen.
Nu har jag gjort mig en kopp te. Ska lägga mig och läsa lite i Anne Franks dagbok och sen ska jag kanske skriva ett brev och posta ett vykort lite i efterskott.
Jag återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0