rabarber grädd

Lördag förmiddag. Idag på morgonen när Fredrik gick till jobbet var jag nästan helt borta. Väldigt trött. Stapplade mig upp och låste efter honom gick på toa och sen tillbaka till sängen och sov till elva. Det betyder att jag har sovit elva timmar och sen sov jag under filmen vi kollade på så jag vill inte ens tänka på hur mycket jag har sovit. Kanske är därför jag är lite seg idag.
Som sagt. Igår gjorde vi pannkakor och kollade på Så ska det låta och Var fan är mitt band. Ha ni sett det sistnämnda. Det är ju så kul. Magnus Uggla är ju en riktigt rolig prick måste jag säga. Haha. 
Sen kollade vi på En kärleks historia den var bra fast jag somnade som sagt. Jag förstår inte varför jag alltid somna när jag och Fredrik kollar på film. Jag måste vara en rätt tråkig flickvän helt enkel. 
Nu ska jag läsa lite i min ny bok jag köpte idag. Jakt säsong heter den. Jag hoppas den är bra. Behöver lite omväxling i Anne Frank för det blir rätt tjatigt. Det händer ju inte så mycket på gömstället därför är det ganska mycket samma sak hela tiden. Fast den är ju rätt bra ändå.
Sitter och dricker ett nytt te Rabarber Grädd heter den. Visst låter det fint. Det är gott och nu ska jag snart sätta mig med utbildningskataloger.
Återkommer med uppdatering senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0