problem leder nu till panik

Just nu går det inte söka utbildningar på studera.nu.

Fantastiskt.

Jag har suttit och försökt i en och en halv timme minst och nu fick jag meddelande på datan att det är tekniska fel.

Alltså om jag tex söker fastighetsmäklare och få upp lite alternativ. Så lägger jag två i min korg.
Inga konstigheter.
Sen börjar jag ny sökning.
Söker te.x. sociologi. DÅ när jag få upp alternativ för dessa utbildningar så är helt plötsligt min korg tom.
Mina två utbildningar som låg där är puts väck.
Hur går det här ihop?
Måste ha något att göra med det tekniska felet eller är det min data eller vad är det?
Jag har haft lite panik nu och nu har jag ont i magen för jag har stressat så.

Skickat mail till dom och i morgon är det jag som ringer febrilt om det inte fungerar att söka innan jobbet.
Jag bli lite orolig och har lite lätt panik nu.
Hoppas det löser sig.
Annars är det väl bara att söka en enda då och hoppas på det bästa. Fast det är ju absolut inte rätt. Så ska det u verkligen inte vara. Men det få väl vara reservplanen då.
Men få fortsätta försöka här nu.
Phuuu.

Magont är det som serveras idag.


Kommentarer
Postat av: emelie

Det är alltid så när man söker de sista dagarna innan studera.nu stänger.. Man ska vara ute i god tid för att slippa paniken! Men det borde ju funka tycker man!! puss

2008-04-15 @ 06:37:33
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0