nostalgiträsket

Jag har hamnat lite i nostalgiträsket. Jag har varit lite mer nostalgisk än vanligt den här veckan. Det är väl rätt fint ändå. Jag gillar nostalgi. Det är vackert. Fast man ska väl inte fördjupa sig för mycket. Fast en måttlig dos är underbart.

Idag är det ju fredag och det är skönt. Ville inte gå upp idag på morgonen när klockan ringde. Kände mig inte så stark och kändes som att dagen skulle ta en evighet innan helgen infinner sig med sin charm. Jag tog mig i kragen och släpande mig in i duschen. Klädde mig i skjorta och nu känns det ändå rätt bra. Det kommer förhoppningsvis att bli en rätt smärtfri dag på jobbet. Solen skiner ute och på lunchen ska jag sätta mig ute och njuta lite med min bok. Det längtar jag efter nu. För sen är jag inne på andra halvlek och så är det nästan dags att sluta.
Idag ska jag bara ta det lugnt. Inget planerat alls. Ska ligga i sängen och mysa typ. Skönt. fast är ändå lite sugen på fest.
Becka tipsade mig igår om en diet. Jag ska testa den. Nutrelette heter den. Ska bli intressant. Fem dagar ska man hålla på med det där pulverdrickan eller vad det var. Kan ju inte tänka mig att det är så gott men vad gör man inte.

Kommentarer
Postat av: emelie

det är skitäckligt med nutrilett! har fått prova på en massa såna olika smaker och drycker och bars på jobbet.. varför ska du äta det? kör på vanlig mat i mindre portioner och inget onyttigt istället! är nyttigare för kroppen också tror jag.. puss

2008-04-18 @ 10:32:40
Postat av: Sune

Jag väntar på att du kommer inläpandes på en fem kilosdunk med sånt därt pulver. Då kan vi köpa flera stycken och bygga ett trumset av det hela, jaaaaaaa.

2008-04-18 @ 10:58:34
Postat av: Sune

Haha, jag vill fan se på när du provar detta, samtidigt ska jag äta pizza och skratta gott åt dina spännande experiment. Men fan, kroppen är till att experimenteras med, det gjorde jag mycket i Vmo, haha. Men ikväll, vet inte riktigt. Tror det blir lite mat med Simon och sen chilleville, men inga storslagna planer än. Själv då?
Puss

2008-04-18 @ 11:43:12
Postat av: Anonym

okej.. testa det då! skadar säker inte. men jag gick jag ner 2.7 på en vecka bara av att ändra mina matvanor.. så det kan du också pröva!;) puss

2008-04-18 @ 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0