mr jones

Jag sitter och lyssnar på Matchbox Twenty och Counting Crows.
Jag tänker på Michan och Malin när jag lyssnar på dom.
När vi var 14 år.
Fint.
Och Rest stop med Matchbox är underbar. Fast jag tror Leave är ännu bättre. Finns på skivan Mad Season.
Hemma hos Daniel Alteborg lyssnade jag, Michan och han också på Matchbox ibland, däribland också leave, det var på den tiden då vi umgicks jämt och långt in på nätterna låg i hans säng och pratade om allt. Det var en vacker sommar.



Till Michan. Kmmer du ihåg den kvällen då vi upptäckte de vita kycklingbenen haha. Kommer aldrig glömma det. Hahah.

Kommentarer
Postat av: michaela

NOSTALGI! haha ja jag tänkte på kycklingbenen redan innan jag såg att du skrivit det. usch. fastetsat i minnet forever! haha

2008-04-04 @ 09:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0