morgonstund

Jag har sovit rätt illa i natt. Vaknat ganska mycket. Klockan tjugo över fyra vaknade jag och några minuter senare steg Fredrik upp. Dock var han väldigt tyst och stilla så jag stördes inte så mycket. Vid fem pussade han mig hejdå och sen somnade jag om rätt kvickt. Sen vaknade jag till lite då och då. Vaknade vid sju och var inte så trött som jag trodde. Det är fint väder och det gör mig glad. Härligt att vara ute på morgonen när det är sånt här väder. Då är det inte så jobbigt att åka till jobbet.
Jag hoppas jag och Fredrik hinner mys lite i morgon. Annars ses vi inte förrän om en vecka. Inte så lång tid dock. Så det går nog bra. Jag är bara lite avundsjuk för att han ska åka till London. Jag hade också gärna åkt dit.
Nu ska jag tugga i mig en risifrutti är det tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0