monday afternoon

Goddag måndag.
Idag var jag pigg när jag gick upp strax innan sju. Stod och duschade och räknade husen på kvateret i Värnamo och sen räknade jag ut att att det måste varit runt 60 ungar bara på vårt lilla kvater när vi var små. Det är ju helt underbart! Att alla lekte med alla och att det spelades brännboll och det var vattenkrig och jag vet inte allt. Helt fantastiskt va! Fint!
Fråga mig inte varför jag tänkte på det idag klockan sju på morgonen, kände kanske lite nostalgi.
Idag efter jobbet ska jag skicka in min ansökan till skolor. Det blir mycket Växjö. Jag hoppas på det.
Senare ikväll kanske Fredrik tittar förbi om han är lite piggare.
Jobbet idag har varit okey.

Chefen frågade mig ifall jag kunde jobba den 2 maj för de andra två sekreterarna ville vara lediga. Så jag kunde inte säga nej. Men då kanske jag kan vara ledig någon annan dag i stället. Dock behöver ju jag alla pengar som jag kan få.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det måste varit en vääääldigt lång dusch. haha. såg du ut som ett litet russin sen? växjö låter sjuuuuujt bra! saknar min bejb!

2008-04-14 @ 14:10:56
URL: http://alltomjohanna.blogg.se
Postat av: emelie

jag tycker också att växjö låter finfint!! puss

2008-04-14 @ 14:21:16
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0