min ansöknings lista

Detta sökte jag.

1. Fastighetsmäklare 180 p. Malmö
2. Fastighetsmäklare 120 p. Malmö
3. Socionom. 210 p (?) Växjö.
4. Psykologi 30 p. Växjö
5. Företagsekonomi 30 p. Växjö
6. Kommunikation och massmedia 30 p. Växjö
7. Kriminologi 30 p. Växjö
8. Sociologi 30 p. Växjö

Så efter lite övervägande och rådfrågande så valde jag i denna ordningen. Bättre att söka det som är svåras att komma in på som förstahandsväl. Även om jag vill plugga det också.
Men sen dom längst ner är jag också intresserad av och anledningen till att jag satte dom längre ner är att de är platsgaranti på dom. Men psykologi ligger ävl lite högre på kurserna och likaså kommunikation och massmedia.
 

Kommentarer
Postat av: Sune

Jag tackar och bockar. Återkommer med en analys över dina val när jag är hemkommen. Puss

2008-04-15 @ 11:18:35
Postat av: Kristin

Kom till Malmö vännen! Så skoj att du sökt dit. Har tre andra kompisar som läser mäklare i Malmö. Och det är bara att byta mellan 120 och 180 poäng, så vilket du kommer in på spelar ingen roll. Man läser tillsammans i början... Fat su kanske visste detta? haha LYCKA TILL! Puss

2008-04-15 @ 12:31:39
Postat av: frida

haha nej det visste jag inte om mäklarlinjen. det vore väldigt kul att komma in på det. spännande.
hoppas allt är bra med dig!
puss

2008-04-15 @ 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0