marknadslördag

Jag hade en helt fruktansvärd mardröm inatt. 
Jag va i en sal tillsammans med en massa andra och så kom en man och bara sköt över oss alla. Jag sprang då till hörnet och la mig och lådsades att jag blivit skuten. Jag höll i något rör i drömmen. Jag vaknade av att jag låg och nästan höll andran och drog korta små andetag för det fick ju inte synas att jag andades i drömmen. Så sjukt va det. Mina fingrar höll krampaktigt i det där röret då som i verkligen inte var någonting men jag höll mina fingrarna så. Jag fick gå upp lite för att kunna lugna ner mig. Så otäckt va det. Usch. Sen somnade jag om och gick upp runt halv tio. 
Vid elva gick jag och mamma ner på stan och gick runt lite och hittade inget speciellt. Köte den där inpackningen Johanna tipsade om. Nu undrar jag bara hur man ska andvända den. Måste man använda handskar? 
Sen köpte vi glass och hårfärg och lite sånt och gick hem. Nu har jag ätit lite och sitter nu med slingfärg i håret. Åhh det ska bli helt underbart att få lite ljusare hår nu. Det har varit så mörkt och tråkigt länge nu. 
Funderar på en lugg också. men jag ångrar väl mig direkt efter att jag klippt den om jag gör det. 
Ikväll ska vi grilla. Åhh det ska bli helt underbart gått.
Fredrik verkar ha det bra i London. Jag hoppas han hittar en väska till mig. Det vore inte helt fel.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0