måndag morgon och dess problem

Godmorgon.
Befinner mig nu på kontoret. Det är ingen här förutom jag för tillfället. Jag sitter och försöker få i mig en yoghurt. Min mage är i något kaos läge just nu. Värker och gör ont.
Dagen började väl sådär annars. Missade tåget precit och fick i stället stressa när jag handlade och ändå kom jag några minuter för sent. Det var väl inte hela världen. Jag blev lite tje när jag missade tåget dock. Det är typiskt att man ska behöva gå en jävla omväg bara för att dom bygger om en massa på baksidan oah har stängt av genvägen.
Det ser ut att bli en rätt lugn dag idag. Vädret är trist men vad gör det. Jag sitter ju ändå mest inne på jobbet.
Nu ska jag fixa det som finns att göra sen bli det en kaffe på det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0