lyckligare än på länge

Jag känner mig så väldigt glad hela tiden. Vet inte vad det bero på men det känns som jag har börjat hitta min försvunna del som varit borta ett bra tag. Jag började nästan tvivla på att jag någonsin skulle bli lika glad igen som jag en gång var men det verkar komma tillbaka nu. Sakta men säkert.
För någon vecka sedan var jag så glad och lycklig att jag inte kände igen mig själv. Alltså jag har inte känt mig på det sättet på väldigt länge och att jag gjorde det igen kom lite som en chock fast en väldigt underbar chock.
Jag är verkligen lycklig just nu och glad. Verkligen glad! Det är underbart!
Underbart är det. Fint vackert och härligt!
Låter nästan som jag blivit frälst men med tanke på hur det har varit det senaste 1-2 åren så är det verkligen underbart. Allt kanske kan bli som vanligt igen. Bra och fint. Så som det ska vara.



Det enda som kan göra mig lite ledsen är att jag kanske ha tappat bort en av mina bästa vänner det här året. Fast att jag har tagit upp det ettpar gånger och både trodde det skulle lösa sig så har det nog inte riktigt gjort det. Kanske kommer vi hålla kontakten i höst, kanske inte. Det gör mig ledsen. Men det känns som den andra parten inte bry sig, verkar ha annat att tänka på som är bra mycket viktigre och ja då orkar inte jag göra det heller.
Jag trodde aldrig det skulle hända bara.


Kommentarer
Postat av: Sune

Ja, wacko var dom min själ. Transan var ju lite mer, öööh, "speciell" kan man säga. Bäst var ju när han pangade rutan hos den där militärgalningen och han blev helt rasande typ, haha. Fan, jag har tappat mitt körkort Frida, jag hittar det inte, aj aj aj. Tur att jag hittade mitt pass liksom, men jobbigt ändå...

2008-04-22 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0