lugna sköna söndag

Har precis varit ute en liten stund med Fredrik. Gick till ett zoo för att kolla på kaniner men det var givetvist stängt så vi traskade till ett café och satte oss i stället.
Nu har han precis åkt hem till sig.
Klockan är halv tre. Jag funderar på att dammsuga mitt rum men orkar inte riktigt. Mår fortfarande inte riktigt bra.

Mina blommor var vissna när jag kom hem igår. Dom såg jättefina ut i fredags morse har jag för mig, men igår hängde dom jättemycket så jag slängde dom. Var på jakt efter nya igår men hittade inga fina. Funderar på att satsa på samma sort denna gången också men dom som fanns i affären såg ganska vissna ut och snåla på blommor och det var jag för snål för. Så nu är det tomt i fönstren. Få fixa det i morgon.
 
Nu ska jag i stället lägga mig och kolla på Svensson Svensson. Köpte säsong ett igår. Fantastisk serie.
Denna söndagen kommer bli lugn och skönt så som en söndag ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0