längtan. tråkig flickvän och konstiga drömmar

Längar så mycket till att klockan ska bli halv fem. Då ska jag träffa Becka! Hon är här i Stockholm över helgen och idag ska vi träffas och mysa. Det ska bli så kul att jag knappt kan behörska mig haha. Vill bara springa ut från kontoret och ta pendeln tillbaka in till stan. Fast förhoppningsvis så går tiden rätt fort idag. Kan ju hoppas på det. För efter halv fem sen vill jag att den ska få sakta. Så jag kan njuta av lite underbart sällskap i form av världens bästa Becka!

Igår måste jag har varit värdens tråkigaste flickvän. Fredrik kom strax efter sju så åt vi lite glass och skulle kolla på film. Jag är helt hopplös när jag lägger mig ner när jag kollar på film. För naturligtvis så somnade jag. Jag somnade kanske framåt åtta tiden. Sen vaknade jag till några gånger men kroppen vägrade lyda mig och vakna så sen vid halv elva gick jag upp och gjorde mig i ordning för natten. Fy fan vad tråkig jag var. Han måste ha ångrat att han kom till mig igår. Fast jag bad om ursäkt och det verkade inte vara någon fara. Han sysselsatte sig själv rätt bra med att spela risk på datan och kolla på något tv serie ha laddade ner. Skäms på mig.

Jag hade den sjukaste drömmen i natt. Jag drömde att jag skulle ta hand om Emelies dotter Johanna. Alltså typ att hon skulle bo hos mig. Jag glömde typ bort henne första dagen och lämnade henne ensam och så. Hon hade inte ätit på hela dagen när jag kom hem. Så då gjorde jag potatismos och fiskpinnar till henne och sen stekte jag oannkakor hon kunde värma dagen efter så hon inte skulle vara hungrig. För hon gick inte i skolan verkar det som. Sen gjorde jag mackor hon kunde ha på morgonen också.
Sen hade jag panik och var hemma hos Emelie och Emil och sa att det inte kommer att gå och Johanna vill antingen bo med er eller Emelie mamma. Emelie svarade att vi få se hur det blir med den saken.
Hahah. Ja kära nån. Sen var det någon spökhus också mitt i allt fast inte äckliga spöken utan mer som om dom va levande fast dom hade levt på 1800-talet eller något. Sjukt. Jag var lite stirrig när jag vaknade.

Kommentarer
Postat av: emelie

hon måste ha varit äldre i drömmen då också om hon nu klarade av att värma pannkakor själv. hahaha.. du är störd!=) puss

2008-04-17 @ 10:16:02
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0