krasslig

Jag visar mig inte från min bästa sida idag. Jag mår inte så bra. Är hemma och har legat i sängen och sovit och drömt välditg skumma drömma. Blev nästan rädd. Obehagligt.
Igår låg jag mest i sängen och försökte bli piggare. Det gick inte så bra direkt.
Filmen vi såg på igår var inte så bra. Falla vackert hette den, vi skulle kolla på en lätt film och lycklig denna va ett drama. Fredrik hade inte kollat bakam utan bara gått på utsidan och att den stod under komedi. Fast det kan man ju inte lita på :). 
Kollade ett avsintt av Californication också. Nu är det bara sista avsinittet av säsongen kvar. Synd.
Nu ska jag kolla på biljetter hem och se ifall man kan hitta några till bra pris. Syster ska ha dansföreställning. Hon är duktig. Jätteduktig! Så då måste jag ju åka ner och kolla lite på henne. De dansa dill Peace of me mer Britney Spears också så jag tror det kommer bli riktigt bra.
Nu ska jag fortsätta ligga i sängen och bli frisk så att jag kan jobba i morgon.
Helgen är rätt oviss. Det enda jag tänker på är att jag måste slinga mitt hår.
Något billig ställe i Stockholm? Finns det någon ställe där man kan klippa sig billigt också. Typ elevklippning vet jag Sofie gjorde och hon blev fin i håret. Få kolla upp det sen när jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0