kåv med brö

Jag är hungrig och funderar på vad jag ska äta till middag. Det blir väl något billigt hopkok med tanke på att jag är ratt barskrapad såhär dagarna innan lön. Fy fan. Jag har inte många kronor att vända ut och in på. Men det ska nog gå bra. Jag har rätt bra diciplin ändå och nallar inte för mycket från sparkontot. Endast om det verkligen behövs. Så illa är det väl inte än så jag hoppas jag klarar mig till den 25:e. Har redan nallat lite från det förra veckan nämligen. Så bra med den diciplinen. Fast det går ju tyvärr inte leva på luft och kärlek. Även om det hade varit bra för figuren.
Kanske ska äta korv med bröd idag igen. Det för fan as gott igår. Mycket gott till och med. Korvär faktiskt rätt underskattat. Den bästaste kåven är helt klart Bullens pilsner korv. Fy fan alltså. Det är fan korvarnas Rolls-Royce.  


Kommentarer
Postat av: Sune

Jag gillar att du bejakar din småländska bakgrund och benämner det "Kåven", helt korrekt.

2008-04-22 @ 15:49:05
Postat av: emelie

för att vara helt rätt så tror jag nog att du säger "kåv me brö". eller betonar du d:et i "med"? det gör inte jag=) puss

2008-04-22 @ 15:53:58
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: maria

jag äälskar bullens pilsnerkorv :D

2008-04-22 @ 18:40:47
Postat av: Anonym

jag älskar också den bullens!!

2008-04-22 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0