kaffe och daim

Idag när jag hängde av mig jackan på kontoret kändes det som att det skulle bli en bra dag. Det har det varit också. Nu sitter jag här lite ensam och äter lita daim och dricker kaffe. Det är gott. Daim är ju faktiskt väldigt gott om man tänker efter lite. Jag tror inte jag gillar det så mycket när jag ska köpa det. Eller att jag gillar det men kanske inte så mycket som jag faktiskt gör. För jag blir alltid så positivs överraskad när jag äter daim. Klockan är kvar över två och efter jobbet ska jag bege mig till Sundbyberg. Ska träffa Fredrik lite. Kanske inte hinner ses mer innan han åker till London. Jag är lite avundsjuk faktiskt. Hade gärna åkt till London jag också fast det ska vi göra någon annan gång, när vi har pengar och tid typ.

I natt drömde jag en helt sjuk dröm. Jag var hemma och Fredrik var helt sjuk i huvudet bokstavligt talat. Helt psyko. Vi gick in i min lägenhet och han började skära sig i armarna så det blev stora sår, sen skulle han smyga iväg för att hämta en nyckel och när han gick ut genom dörren och rundrare hörnet vid väggen med postlådorna så smög jag ut efter och ner i trappan. Jag var totalt livrädd för honom Sen kom han förbi trappan och jag var någon trappa ner och han stod på våningen och så bara kollade vi på varandra. Sen började han jaga mig i trappan. Fy fan som jag sprang. Sjukt. Alla 15 vångingarna fick jag springa som en idiot nerför. 

Det var hur skönt väder som helst när jag gick till jobbet idag. Vid åtta när jag traskade ner till pendeln. Det var fint. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0