jobberbjudande?

Precis nyss hände detta.
Jag var påväg in på kvantum och en kille från ett "försäljnings stånd" ropade på mig.
- Hej du, vad pluggar du, jag känner igen dig?
- Jag pluggar inte.
- Inte, hur gammal är du?
- 22.
- Kom hit lite.
Lite motvilligt traskade jag dit, trodde dom skulle försöka pracka på mig något skit men till min förvåning började han i stället prata om företaget och tog fram sin bricka och visade och hej och hå.
- Jag tror inte att jag är en så bra säljare sa jag.
- Det är ingen första gången men man läs sig.
Tyll slut var jag ju tvungen att säga att jag inte var intresserad.
- Tack men jag har redan planer sa jag och ned lite och gick vidare.
En väldigt söt kille var det och jag vet inte om han menade att jag skulla söka och jobba med dom eller om han ville pracka på mig produkten. Han nämnde ju aldrig något om produkten i allfall.
Jag tror han tyckte jag såg väldigt trevlig och snäll ut och helt enkelt vill ha med mig i sitt säljteam. Haha. Det låter roligast att tro på det i allfall.


Kommentarer
Postat av: emelie

eller också ville han ligga med dig. högst troligt att det var så!

2008-04-08 @ 13:08:05
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: Anonym

klart det var så! hahaa.. puss

2008-04-08 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0