irriterande dag

Jag mår lite illa till och från. Jag har försökt ringa Sös idag för att boka tid.
Det stod att dom hadetelefontid mellan 08.15-09.00 sen mellan 10.00-12.00. Fast varenda gång jag ringde så kom jag till telefonsvararen som meddelade deras tider när man kunde ringa och bad mig ringa tillbaka då under telefontiden. Det gjorde jag ju!
Fan vad ajg bli irriterad. Andra dan jag försöker nu och kommer inte fram. Det är rätt irriterande det också. Har en lite irriterad dag idag.
Hur som det går väl över när jag slutat må illa och sånt där. Usch.

Kommentarer
Postat av: emelie

har du gjort ett gravtest? ... puss

2008-04-09 @ 14:38:41
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0