inget förra årets valborg i repris.

Kaffet står och puttrar. Det ska bli gott.
Funderade kring valborg när jag stod.
Det blir i allfall ingen repris från förra året. Fy fan. Fy fan. Fy fan.
Har är bara några punkter som symbolisera förra året.

- Den värsta fyllan någonsin.
- Kanske lite vin men inte rosé och inte en halv boxjävel.
 Fast det var skoj när vi satt där på Sunes balkong och surplade.
- Ingen däckning i Sunes soffa.
- Ingen promenad ute och att komma på att man är för full för att komma hem ordentligt.
- Inget bilfärd med en vilk främmande man. Som var snäll nog att köra hem mig. Men det är hemligt.
- Ska inte spy i papperskorgen och på golvet i mitt rum.
- Inte vakna med ångest upp över öronen för att min pappa vaknade och såg mitt spy och fick hjälpa mig lite med att torka upp det. Åh herre! Skäms bara jag tänker på det.

Det kan ju bara bli bättre än förra året.
Då det var rakt in i dimman som gällde men väl där gick jag jävligt vilse.

Nu kaffe.

Kommentarer
Postat av: Anton (den blondaste av dom alla)

Tröttnat på din nuvarande Header, eller är du sugen på en helt ny? Nu har du äntligen din chans! Tävla gärna om en snygg vårinspirerad header på min blogg!

2008-04-29 @ 13:49:06
URL: http://indiesponge.blogg.se
Postat av: emelie

hahaha det visste jag inte att pappa Kullberg fick torka spya! allt det andra kände jag ju till däremot. haha.. puss

2008-04-29 @ 16:19:49
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0