hundralappar och beachbody

Jag hade precis skrivit ett rätt långt inlägg och så tappar jag mobilen på tangentbordet och så bli det kaos. Sidan bli sådär stor som den kan bli om man kommer på någon viss knapp. Denna datorn jag har är väldigt seg också och det gjorde ju inte saken bättre. Jag försökte trycka hit och dit men det var bara bloggs gråa bakgrund över hela sidan.

Hur som det jag hade skrivit var väl inget viktigt direkt.

Jag ska träffa Sune efter jobbet för att äta en bit mat. Det ska bli trevligt.

Idag när jag skulle ta ut pengar så fick jag aldrig min hundralapp. Jag blev lite snopen. Visste inte vad som hade gått fel. Fick inget kvitto eller något alls. Jag hade ju dock tryckt på nej.knappen. Så jag testade i en annan automat. Jag kom så långt att jag hade tryck om minneslapp och så säger automaten att det är ett tekniskt fel. Hoppas att det var det på första också så jag har kvar min hundralapp på kontot. Det fukade dock på kvinnan framför. Jag vet inte vad som hände riktigt. Hur som. Antingen så har jag blivit snuvad på en hundralapp. Inte så mycket och bråka om kanske men det är rätt fattiga tider just nu. Eller så kanske jag hade råkat trycka in 1000 kr och det har jag ju inte på kontot så det kanske var därför. Det visar sig när jag kolla mitt saldo när ajg kommer hem. Det var ju tur det inte var mer pengar det rörde sig om. Då hade jag ju blivit skvatt galen där haha. 

Det är rea på Twilfit här i Sollentuna. De rea ut alla badkläder för endast 39 kr. Hur sjukt är inte det. Jag har funderat ett tag på att köpa en bikini där, antingen en rosa eller lila, vet inte vilken som passar bäst. Men nu när det är så billigt så kanske jag ska slå till på båda.  
Det är ju bara så jobbigt att prova bikini. Usch bevare mig väl. Där stå man blev och jävligt och magen som putar ut hahah. Fy fan. Ingen beachbody i sikte där inte hahah. Fast jag har sakta men säkert börja promenera mina omtalade promenader nu. Eller jag gjorde det i måndags i allfall. Men jag ska försöka göra det ofta så att man kanske kan få något resultat. Det jobbigaste är bara att jag inte har någon direkt promenad väg eller så, typ hemma i Smålan kan man ju gå Alandsryds-rundan. Den är ju kanon. Eller något annat. Här kan jag ju inte vägarna så bra så det bli att man försökte leta sig fram till något bra ställe. Fast det finns ju parker och sånt. Vitabergsparken är ju rätt trevlig och fin och sen har Fredrik tjatat om någon annan park som jag inte kommer ihåg namnet på nu men den ska ju också vara bra. Aja.
Nu är det bara 20 minuter kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0