home sweet home

Då befinner jag mig i mitt flickrum i finaste Småland. Det är underbart. Bussresan gick utan större klagomål. Det enda som var surt var att jag fick vänta på taxin. Men men. Det var ju skönt väder ute så.
Den första jag springer på när jag gå upp mot kvantum är Jacob O. Trevligt att träffa honom, han inte prata så mycketmen jag hann ändå oroa mig över ifall min rumpa såg stor ut i klänningen jag har på mig hahaha.
Sen kom jag hem och plingade på dörren. Kan säga att min föräldrar såg lite förvånade ut när jag stod där på trappan. Fast jätteglada blev dom! Det var skoj. Mysigt. Så nu har jag umgåtts lite med dom och snart ska jag gå och lägga mig tänkte jag. Klockan är ju visserligen bara elva men först ska jag duscha och så. Åhh vad det är skönt att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0