hjälp hjälp hjälp

Okey. Jag behöver verkligen er hjälp nu.

I morgon måste jag meddela min semester för chefen när jag har tänkt att ha den och så. Grejen är ju den att jag funderar på att börja plugga och då måste sluta i mitten av juli.
Frågan är då nu. Ska jag berätta det redan nu att jag har tänkt att plugga och ska sluta i mitten av juli. Det är ju rätt snällt att göra så mot dom och så så att dom har tid på sig att hitta en annan som kan jobba resten av vicket. Fast tänkt om dom säger upp mig redan nu?! Fast så gör dom väl inte.

Andra alternativet är att köra den fula stilen. Att jag säger veckor jag vill ha semester. Vilket bli ifrån mitten av juli och sen en månad tidigare säger jag upp mig helt enket. Bra mycket taskigare men då har jag ju kvar jobbet fast kanske få taskigare merieter.

Hur ska jag göra?
Vad hade ni gjort?
Snälla hjälp mig för det här är rätt jobbigt faktiskt.
Jag måste bestämma mig för vilken linje jag ska köra på tills i morgon klockan nio typ.

Kommentarer
Postat av: emelie

Frida Frida...ärlighet varar längst :)

2008-04-02 @ 21:12:59
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0