hey, what did you here me say?

Jag har sovit lite till och från i nästan två timmar nu i eftermiddag. Gick upp för en halvtimme sedan och bestämde mig för att det kanske var bäst att försöka få något gjort idag. Fast vad ska jag göra. Jag är lite rastlös.

Vädret är inget vidare här i Stockholm denna söndag. Fast det gör inget. Jag har ändå ingen ork att gå ut. Jag känner för att vara inne och bara mysa. Det är rätt skönt att vara själv.

Jag har inte orkat tänka på något alls. I morgon så få jag min Ky-utbildningskatalog och då ska jag börja ta tag i det här. Jag orkar inte tänka på hösten. Det gör mig bara ledsen och förvirrad och stressad. Jag orkar inte stressa och vara förvirrad och lite ledsen nu. Det gör ingen gott.

Jag hoppas det löser sig ändå på något sätt. Det kommer förhoppningsvis bli bra med allt men nu orkar jag inte stressa för det. Jag vill bara njuta av våren i Stockholm och älska denna staden som jag egentligen gör men kanske inte visa så mycket kärlek för. Jag ska ta vara på Stockholm mer. Jag ska utforska staden mer. Stockholm är vackert.
Jag hoppas våren bli underbar. Jag hoppas det kommer vara mycket kärlek.

Nu ska jag laga mig lite sallad med kyckling. Sen kanske man ska gå ner och köpa lite godis? Fast fryst frukt är ju också rätt gott.

Svensson Svensson spelas för fullt här i rummet. Det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0